fredag 11. mars 2011

En liten oppdatering

Det blir mye strikking for tiden, Lillesnupp er mammadalt så jeg kommer meg maks ut døra alene et par timer før hun blir hysterisk. Våkner hun etter hun er lagt for kvelden er det kun jeg som kan roe henne, så da blir jeg sittende her i sofaen foran TV'en med pinner og garn om kveldene:) Får håpe det går seg til etter hvert, kunne godt tenkt meg å dratt på kafè, kino eller bare dratt på besøk helt alene en kveld..

Nå er jeg ferdig med en lue til min svigerinne, må bare få dampet den og lage dusk. En hals til meg selv i rettstrikk er på pinnene, en kjole til Lillesnupp mangler kun stropper og nå er jeg i gang med en Mariusgenser til Lillesnupp. Str. 2 år slik at hun kan ha den neste vinter. Storebror skal få matchende genser han også:) 

2 kommentarer:

pakkalakka sa...

Så mye fint du lager! :) Nydelige farger sammen i denne genser-begynnelsen :)

Mummimamsen sa...

Takk for det:) Er straks ferdig med genseren nå, ble veldig fornøyd med fargene:)