onsdag 25. februar 2009

Ufoer..

Detter er på god vei til og bli et teppe til Phil&Teds'en, men jeg trenger mer garn...Fpr håpe jeg kommer meg til Garnhuset om ikke alt for lenge.


Dette skulle bli ei lue, men den er full av feil. Etter vrangborden økes det og man skal strikke 3r, 2vr og forskyve hver runde slik at det blir et skrått mønster. Men av en eller annen merkelig grunn så får jeg det ikke til.. Jeg klarer nesten hver runde og komme ut av det slik at det blir feil.. Først tenkte jeg jeg bare skulle drite i det, men nå har det skjedd så mange runder at mønsteret har forsvunnet flere steder..må vel rakke opp etter hvert.. Oppskriften fant jeg her.  


Dette skulle bli en genser til Mummitrollet, men min egenltige plan var det ikke mulig å utføre. Så nå ligger den i kurven og venter på at noe skal skje...kanksje..


Ingen kommentarer: