mandag 4. mai 2009

Det søte liv.

Jeg liker veldig godt å bake kaker, så det er jo en av mine hobbyer det også. Elsker og teste ut nye smaker. Har ikke tatt bilder av så mange av mine resultater, men her er noen av de jeg har bakt det siste året:

Oreokake, NAM. Bakte denne til min svogers bursdag. Han er veldig glad i Oreokjeks, så denne falt veldig i smak;)


En av mine maaange sjokoladekaker. Denne tok jeg med på jobb da jeg hadde bursdag sist.

Verdens beste gullerotkake! Trond Mois oppskrift på selve kaken, mens kremen er mersom egenkomponert. Det er både natron og bakepulver i den, så den er utrolig saftig. Har fått mange positive tilbakemeldigner på denne. Denne ble bakt til et bryllupp:

Sjokoladekake til det samme brylluppet:

Bløtkake med jordbær og banan til min svigefars bursdag. En av hans favorittkaker:)

Ingen kommentarer: